Medtem, ko je kibernetska varnost v mnogih podjetjih v ospredju, je nadzor dostopa nad tem, kdo in kdaj vstopi v vaše podjetje, vaša prva obrambna linija pred vsiljivci, tatovi in celo morebitnim neprimernim ravnanjem zaposlenih. Ključni element pri varovanju vašega podjetja je namreč kontrola pristopa za pisarno. S preudarno izbiro na tem področju lahko zaščitite svoje osebje, stvari in podatke.
.
Zakaj je kontrola pristopa za pisarno dobra izbira?
Če želite izboljšati varnost za osebje, uporabnike in obiskovalce ter pridobiti 24/7 nadzor nad dejavnostmi, je kontrola pristopa za pisarno odlična izbira.
Mehanski ključi so najbolj osnovna metoda nadzora fizičnega pristopa – in številna manjša podjetja jih še vedno uporabljajo. Vendar imajo mehanski ključi omejitve, zlasti ko organizacija raste. Slabosti, ki jih prinaša uporaba ključev namesto sistema za kontrolo pristopa za pisarno so precej velike. Ključe lahko izgubite, kar pomeni zamenjava ključavnice, da ne bi ključa uporabil nekdo, ki ni pooblaščen za dostop do te lokacije. Seveda je nato nove ključe potrebno dati vsem osebam ki do te lokacije dostopajo. Velika slabost je tudi ta, da v primeru mehanskih ključev ni nobenih revizijskih sledi, saj ne morete spremljati, kdo je uporabil ključ za vstop ali kdaj je bil ta ključ uporabljen. Slabost pa je tudi upravljanje s fizičnimi ključi, saj če ima nekdo dostop do številnih prostorov ali celo različnih zgradb, bo potreboval več ključev, kar pa je na določeni točki lahko zelo težko izvedljivo.

Pametni pristop brez ključa za izboljšano varnost 24/7 in poenostavljeno upravljanje z njim.
Nič več fizičnih ključev
Fizične ključe je enostavno izgubiti ali kopirati, zamenjava pa je draga. Pametni pristop je varnejši in preprostejši za upravljanje.
Popoln nadzor
Zaščitite katero koli pristopno točko zgradbe. Do individualne ravni določite, kdo lahko pristopa do česa in kdaj. V realnem času omogočite časovno nadzorovan pristop osebju ali dostavni službi na daljavo.
Zaznavanje vdorov
Prejemajte poročila o dejavnosti pristopa. Bodite opozorjeni na pristop izven delovnega časa in vsiljivce na lokaciji. Zaščitite pred krajo, vandalizmom, sabotažo ali industrijskim vohunjenjem.
Hitra odzivnost
Prilagodite dovoljenja za pristop in urnike na kraju samem, takoj prekličite odpovedane zaposlene ali najemnike, ohranite varnost ves čas.
.
Kako deluje kontrola pristopa za pisarno?
Rešitev za nadzor dostopa deluje tako, da sistem identificira uporabnika (njegov nosilec – RFID kartico, obesek,…), preveri ali ima dostop do prostora / območja na katerega želi, odobri, če ima omogočen dostop in nato njegova dejanja poveže z njegovim uporabniškim profilom – IP adresso za namen revizije.
Torej, kontrola pristopa za pisarno, vključuje tehnologijo, ki identificira posameznika, ki želi pridobiti dostop do vaše pisarne ali območja in omogoči dostop samo uporabnikom z dovoljenji, seveda do območij, ki so usklajena z njihovimi dovoljenji.
Vrste nosilcev za avtentifikacijo – poverilnice so različne, od RFID kartic in obeskov, mobilnega pristopa do PIN kode. Za vsakega uporabnika ali zaposlenega lahko skrbnik sistema takoj, ko ta zapusti podjetje, izklopi poverilnice za dostop. Tako podjetje ne potrebuje več varnostnika, ki na recepciji ureja prijavne liste in odobri dostop ter nadzoruje, da oseba – gost tudi potem odide.
Izboljšajte preglednost s spremljanjem in upravljanjem v realnem času!
.
Kakšne so prednosti sistemov za nadzor pristopa?
Kako lahko sistem za nadzor pristopa pomaga vašemu podjetju? Ne glede na velikost ali panogo lahko samodejni nadzor dostopa zaščiti zaposlene in sporoči skrbnikom, kdo dostopa do prostorov. Najpomembnejše prednosti, ki jih ima kontrola pristopa za pisarno so:
Lažji pristop za zaposlene
Sistem za nadzor dostopa vam omogoča, da »nastavite in pozabite«, kdo ima pristop do vsakega področja vašega podjetja. Ko daste dovoljenje, lahko zaposleni pristopa do vseh področij, ki jih potrebuje za opravljanje svojega dela. S skeniranjem kartice ključa ali vnosom PIN-a lahko zaposleni z lahkoto pride kamor koli potrebuje.
Ni potrebe po fizičnih ključih
Uporaba tradicionalnih fizičnih ključev ima kar nekaj pomanjkljivosti. Omejitev dostopa do določenih območij zahteva posamezne ključe ali večje master sheme kjer en ključ odpira več vrat. Večja kot je stavba, več ključavnic in seveda ključev potrebujete. Za posameznika, kot je hišnik ali posameznik z visokim dovoljenjem naprimer direktor, lahko to pomeni zajeten obseg ključev in zmedo glede tega, kateri ključi kaj odpirajo. Do zmede lahko tudi pride, če se naredi po master shemi sistem ključev, ki morajo individualno ustrezati posamezniku in mu odpirati točno določena vrata. V tem primeru, se ne more dodati novih vrat, če se ne da izdelati novi ključ. Sistem za kontrolo pristopa za pisarno tako prihrani čas tistim, ki dostopajo do omejenih območij, in vam seveda tudi prihrani obiske ključavničarja.


Spremljanje kdo pride in odide
Sistem za nadzor dostopa vam daje podatke o tem, kdo vstopi in izstopi iz zgradbe ali prostora in kdaj. Svojim zaposlenim lahko zagotovite dostop do pisarn, kadarkoli znotraj delovnega časa ter tudi zunaj delovnega časa. Če pride do kraje ali nesreče, natančno veste, kdo je dostopal do določenega območja v času incidenta.
Prihranek denarja in energije
Kontrola pristopa za pisarno omogoča tudi prihranek denarja. Sistem za nadzor dostopa lahko preveri identiteto osebe brez dodatne potrebe po varnostniku. Sistemi za nadzor pristopa s stenskim bralnikom se lahko integrirajo tudi s sistemi razsvetljave, ogrevanja in hlajenja. Luči se lahko prižgejo, ko so v sobi ljudje, in se ugasnejo, ko odidejo, tako lahko prihranite pri stroških energije. Torej sistem lahko nastavite tako, da po odhodu iz prostora prilagodi naprimer razsvetljavo ali klimatizacija v prostorih pisarne, ko jih ne uporabljate, kar je dobro za okolje in seveda tudi stroškovno učinkovito.
Svoboda za zaposlene, ko jo potrebujejo
Če zaposleni delajo ob različnih urah jim kontrola pristopa za pisarno omogoča vstop, kadar koli je to potrebno. Ljudje lahko pridejo zgodaj, ne da bi čakali, da nekdo odklene vrata, in upraviteljem ni treba delati pozno, da bi ob koncu dneva zaklenili poslovne prostore. Svojim zaposlenim boste lahko ponudili prilagodljive urnike. S platformo za upravljanje lahko tudi preverite prihode in odhode, brez potrebe, da bi bili prisotni na lokaciji.
Varno delovno okolje
Sistemi za nadzor pristopa lahko omejijo ali odobrijo pristop do prostorov, tako da lahko do njih dostopajo le zaupanja vredne osebe. Na voljo je tudi možnost, ki omogoča preverjanje aktivnosti v preteklosti in preprečitev dostopa tistim, ki nimajo pravih poverilnic.
Zaščita pred nezaželenimi obiskovalci
Veliko podjetje ustvari priložnost, da nepooblaščeni obiskovalci ostanejo neopaženi. Ena od prednosti, ki jo ponuja kontrola pristopa za pisarno je, da nepooblaščene osebe ne morejo vstopiti, kamor ne bi smele. Ker vrata potrebujejo poverilnice, preden se odklenejo, lahko do območja dostopajo le tisti, ki ste jim dali poverilnice.


Manjša možnost kraje
Z nadzorom pristopa lahko zaščitite sredstva vašega podjetja, drago opremo ali celo pisarniški material. Omejite lahko pristop do omar z zalogami in računalniških bank, tako da lahko do njih dostopajo samo zaupanja vredni posamezniki. Zaposleni vedo, da se sledi njihovim prihodom in odhodom, kar preprečuje krajo. Poleg tega lahko določena oprema kot so naprimer kemikalije v šolah ali bolnišnicah poškoduje ljudi, ki niso usposobljeni za njihovo uporabo. Da preprečite nesreče, lahko pristop omejite samo na tiste, ki vedo, kako upoštevati varnostne protokole.
Ena kontrola pristopa za dostop do poslovnih prostorov na različnih lokacijah
Tradicionalna varnost na podlagi ključev se zaplete na območjih z več lokacijami. Šola z dvema kampusoma ima lahko nekaj članov fakultete, ki poučujejo na obeh, in nekatere, ki poučujejo samo na enem. Bolnišnica z dvema stavbama bo morda morala ljudem, ki delajo v vsaki stavbi ali v vsakem nadstropju, omogočiti različne ravni dostopa. Nacionalno ali regionalno podjetje lahko na svojem sedežu določi varnostne politike, ki jih je treba upoštevati v vsaki podružnici. Vsako od teh situacij je mogoče upravljati s sistemom za nadzor pristopa, ki lahko prilagodi in izvaja dovoljenja za pristop na številnih lokacijah.
.
Kakšna je cena za nadzor dostopa za pisarno?
Kontrola pristopa in njena cena za pisarne seveda variira glede na velikost podjetja oziroma na število pisarn in prostorov do katerih dostopajo zaposleni ter seveda od zahtevnosti projekta, želja stranke in števila uporabnikov.
V današnjem svetu je varnost vedno bolj pomembna naloga lastnikov, uporabnikov in obiskovalcev industrijskih, javnih pisarniških, komercialnih in infrastrukturnih objektov. Sodobni pristopni sistemi morajo biti kos zahtevam, ki jih postavlja veliko število ljudi, ki prihajajo v te objekte in iz njih – včasih 24/7 – kjer vsak izpolnjuje pogoje za različne ravni dostopa – zaposleni, osebje, obiskovalci, dobavitelji, dostavljavci in stranke.
Sistem elektronske kontrole pristopa za pisarno združuje veliko raven področij in hkrati natančno prilagojene ravni posameznika, s preprostim načinom upravljanja ter optimizacijo procesov in stroškov za podjetja vsega vrst in velikosti. Sistem elektronske kontrole pristopa je rešitev 21. stoletja.
Za več informacij nas kontaktirajte.