Dve najpogostejši vprašanji, ki se porodita vsakemu perspektivnemu gostitelju, preden začne z oddajanjem sobe preko Airbnb-ja, sta:
- “Koliko dela bom imel/a s tem?”
- “Kako lahko zagotovim zadovoljstvo svojih gostov?“
Žal odgovora na ti vprašanji nista najbolj preprosta. Nekaterim gostiteljem je v veselje, ko osebno skrbijo za vse vidike poslovanja (Od upravljanja rezervacij do pozdravljanja gostov in osebnega urejanja vsakega vidika Airbnb poslovanja.) Drugi pa raje poiščejo pomoč, da bi zmanjšali svoj napor in se posvetili drugim obveznostim. Zaradi takšnih vprašanj smo zbrali mnenja uspešnih gostiteljev iz obeh smeri gostovanja in sestavili »Checklist« vseh nasvetov, ki jih je vredno upoštevati kadar gre za oddajanje stanovanja preko Airbnb.
Bodite iskreni z vašo ponudbo
Oddajanje stanovanja Airbnb je na prvi pogled preprosto. Ko pa se poglobimo v svet ekonomije souporabe pa vidimo, da temu žal ni tako saj je zelo težko ohranjati ponudbo iskreno in resnično. Ena najpogostejših povratnih informacij, ki jih gostitelji dobijo od svojih gostov, in nekaj, kar redno poudarjajo v svojih ocenah je, kako zvesta je ponudba fotografijam in opisom na Airbnb.
Nihče ne mara priti na kraj, ki ni takšen, kot je pričakoval.
Ne delajte stvari boljših, kot so, bodite stvarni in iskreni. Če za otroka ni prostora za spanje, ne recite, da je, in potem pustite starše, da pridejo v kraj, kjer nihče ne more spati, ker ni dodatnega ležišča, v spalnici pa je zakonska postelja. Ne govorite, da ima balkon čudovit razgled, če to ni res. In če nekaj ne deluje ali ni v redu, poskrbite, da bodo gostje to vedeli, in če je to nujno, jim ponudite popust
Pravila naj bodo jasno zastavljena.
Airbnb tako kot hotel od gostov zahteva, da sprejmejo pravila zastavljena iz strani gostitelja, vaša naloga pa je, da so gostje z njimi seznanjeni že ob prihodu oz. ob rezervaciji nastanitve.
To pomeni, da je treba dodati stvari, povezane s pravili skupnosti (na primer, da se po 23. uri ne sme povzročati hrupa), ali so dovoljeni hišni ljubljenčki ali dojenčki, ali so določeni časi prijave (npr. ne dovolim prijave po 23. uri), dovoljenje kajenja… zato postavite seznam vaših pravil na vidno mesto.
Ustvarite vodnik/priročnik s priporočili in ga pustite v svojem Airbnb-u.
Želja vsakega gosta je da svoj čas katerega preživlja izven svojega doma čim bolje izkoristi. Kot gostitelj lahko gostu pomagate s krajšim natisnjenim vodnikom/priročnikom, v katerem gost najde “lokalne nasvete” oz priporočila gostitelja.
Najpogostejša vprašanja katerih odgovore mora zajeti priročnik so:
- Kje so najbližje restavracije, trgovine z živili?
- Katere so naj pomembnejše znamenitosti mesta?
- Kako se uporablja klimatska/ogrevalna naprava?
- WiFi naslov in geslo za dostop do interneta
- Podrobnosti o tem, kje najti dodatne rjuhe, toaletne potrebščine, čistila in pripomočke za kuhanje.
- Kontaktni podatki gostitelja in njegovega zakonca – v nujnih primerih.
- Intervencijske številke policije, gasilcev, rešilcev.
Dodajte drobne pozornosti, kot so ročno napisani zapiski in lokalne dobrote.
Vedno je dobrodošlo, da vaše goste na primer pričaka osvežilna pijača, lokalni bomboni, prazna razglednica in personalizirano ročno napisano sporočilo. To bo vsekakor pripomoglo k temu, da se bodo počutili dobrodošlo in zadovoljno.
Zaščitite svojo vzmetnico s prevleko za vzmetnico.
Pomislite na to, da lahko v vašem Airbnb-u v enem letu v isti postelji spi več kot sto ljudi. Zato je smiselno investirati v dobro prevleko za vzmetnico – takšno, ki v celoti prekrije vzmetnico, da bo ostala čista za vsakega gosta. S tem boste pridobili dodatno zaupanje svojih gostov saj boste postavili višje higienske standarde.
Prijavo in odjavo v stanovanje ali apartma olajšajte s pametno ključavnico
Kako lahko poenostavite oddajanje sobe preko Airbnb za sebe in za gosta? Naj lažji način je definitivno enostavna prijava in odjava gostov s pomočjo pametne ključavnice! To vam olajša delo, saj vam ni potrebno biti na lokaciji stanovanja, ko vaš gost pride – preprosto mu pošljete digitalni ključ ali PIN kodo, da lahko odklene vrata vašega Airbnb-ja!
Kot lastnik lahko ustvarite neomejeno število digitalnih ključev za družinske člane, prijatelje, goste ali čistilni servis oziroma serviserja. V praksi sta se najbolje izkazali pametna ključavnica Danalock v kombinaciji s PIN tipkovnico Danapad.
Za vsakega gosta lahko programirate dostopno raven, tako da izberete med stalnim in začasnim dostopom, ki ga lahko omejite z datumom, dnevi ali uro, kdaj ima ta oseba dostop do vašega Airbnb stanovanja. Pri tem lahko nastavite opozorila, da boste natančno vedeli, kdaj se ključavnica uporablja in kdo jo je odklenil. Zato lahko prenehate skrbeti zaradi izgubljenih ali pozabljenih ključev, s pametnim telefonom lahko kadarkoli zaklenite ali odklenete vrata. Takšni tipi ključavnic so vedno bolj priljubljeni. Večina Airbnb-jev, jih ima in to z razlogom, saj zraven priročnosti zagotavljajo dodaten nivo varnosti, kar je gostom zelo pomembno. Ob tem pa je še namestitev Danalock ključavnice in Danapad PIN tipkovnice izjemno enostavna.
Pošljite “posebno ponudbo”, da bi goste spodbudili k rezervaciji
Oddajanje stanovanja Airbnb včasih ne doprinese željenega prometa iz različnih razlogov. Nekateri gostitelji zato svojim potencialnim gostom pošiljajo “znižane cene”. Te ponudbe so znane kot “posebne ponudbe” in se uporabljajo za dviganje interesa in prometa gostov. Tukaj si preberite, kako gostu poslati posebno ponudbo in ga spodbuditi k čimprejšnji rezervaciji:
Sprva morate pridobiti povpraševanje. To je pomembno, saj vam oseba mora poslati sporočilo z datumi, po katerih sprašuje, da se sploh prikaže funkcija “Pošlji posebno ponudbo”.
- Kliknite “Pošlji posebno ponudbo”.
- Vpišite ceno nočitve, ki jo želite ponuditi in jo pošljite.
Tako enostavno vendar zelo pomembo za zagotavljanje novih interesov za vaš Airbnb.
Oddajanje stanovanja Airbnb je lahko enostavneje, če si omislite so-gostitelja
Ste preobremenjeni z vsemi obveznostmi gostitelja? Ali pa ste morda zunaj mesta in preizkušate oddajanje sobe preko Airbnb? S pomočjo spletnega mesta Airbnb si lahko zagotovite so-gostitelja, ki bo poskrbel za te zadeve namesto vas! Seveda boste z uradnim so-gostiteljem morali deliti del prihodkov, vendar vam bo upravljanje tako veliko lažje. Še pred vsem, če oddajate več enot.
Dajte jim prostor, ko ga potrebujejo.
Čeprav želite, da se gostje počutijo dobrodošle, jih ne želite zadušiti. So na počitnicah in potrebujejo nekaj časa za raziskovanje in lastne načrte. Če vas ne prosijo, da jih spremljate ali jim svetujete pri ogledu znamenitosti, jim dajte prostor.
Oddajanje stanovanja preko Airbnb vam lahko prinese značko super gostitelja.
Status super gostitelja je na Airbnb-ju zelo težko pridobiti, saj morate imeti veliko gostov, ki so pripravljeni napisati njihovo dobro izkušnjo z nastanitvijo pri vas.
Je pa to zelo pomemben faktor pri odločanju gosta, zlasti če je vaše stanovanje v priljubljeni destinaciji z veliko druge namestitvene konkurence. Pridobitev značke namreč pomeni znatno zvišanje rezrevacij, zato se je za njeno pridobitev vredno potruditi.
Prosite svoje goste, naj vam pustijo povratne informacije, a pozor Ker Airbnb omogoča, da pustijo povratne informacije le 14 dni po odhodu, je smiselno, da jih na to opozorite. Vsaka ocena je pomembna, tudi iz slabih ocen se velikokrat lahko kaj naučimo, pri tem pa je pomembno le, da upoštevamo kritiko gostov in jo poskušamo popraviti za naprej.
Vsi nasveti navedeni v zgornjem zapisu so vredni upoštevanja preden se podate v krasen svet ekonomije souporabe (“shared economy”). Dejstvo je, da brez srečnih in zadovoljnih gostov vaš Airbnb ne mora uspeti, zato si je vredno zapomniti, da so zadovoljni gostje vedno tisti pri katerih gostitelj zadovolji osnovne psihološke potrebe po pripadnosti, spoštovanju in predvsem varnosti.
Za več informacij nas kontaktirajte.