Airbnb skrbno načrtuje uporabniško izkušnjo svoje platforme.
Skrbi za to, da:
- je platforma preprosta – tako za iskalca prenočišča kot tudi za najemodajalca,
- so pričakovanja jasna – z dobrim popisom inventarja in
- je pot od točke odločitve za stanovanje do razpoložljivosti v stanovanju ter smiselno dopolnjena s kritiko uporabnikov,
- je pot izbire stanovanja učinkovita,
- rezervacije in plačila hitra,
- je cena transparenta in da ni skritih stroškov,
Airbnb želi na svoji platformi načrtno zmanjšati riziko, da so njihove stranke negativno presenečene oziroma da se tisto, kar je ponujeno ne sklada s tistim, kar je pričakovano.
Airbnb želi poskrbeti da je pot med uporabnikom in najemodajalcem čim bolj jasna, preprosta, učinkovita in prijetna.
Prihod v stanovanje in odklepanje
- Toda, ko je stanovanje enkrat rezervirano, je platforma Airbnb primorana predati nadzor nad uporabniško izkušnjo iz sebe na najemodajalca s stanovanjem.
- Ena izmed pomembnejših »točk stika« v uporabniški izkušnji med gostom in najemodajalcem je vedno gostov prihod v stanovanje.
- Do težav lahko pride na obeh straneh – tako pri gostih, kakor tudi pri najemodajalcu. Zato je skorajda neobhodna koordinacija.
Rešitev primerna za oboje
Če se želite ogniti dolgotrajni koordinaciji, čakanju in usklajevanju je najboljša rešitev za to nakup pametne ključavnice Danalock in PIN tipkovnice Danalock . S tem ste gostu omogočili nemoten dostop do nastanitve.
Glavne prednosti te rešitve:
- gost lahko vstopi kadarkoli v najeto stanovanje ne glede na zgodnjo ali pozno uro,
- najemodajalec, ga ne rabi čakati ali biti v pripravljenosti (»na klic«),
- najemodajalec lahko gostu posreduje digitalni ključ kar preko e-pošte, SMS, What’s App ali Viber-ja, preprosto in hitro.
Airbnb neprestano raziskuje kvaliteto gostove izkušnje
Vsak gost po koncu bivanja v Aribnb nastanitvi prejme informativni vprašalnik.
Ta Airbnb-ju pomaga, da:
- najemodajalcu prepiše adekvatno oceno nastanitve ⇒ Airbnb poskrbi, da je slika realna in da je »posnetek stanja« ažuren,
- najemojemalcu preda zbrane izkušnje zadnjega gosta in s tem nek subjektiven – toda aktualen in svež – posnetek stanja ⇒ Airbnb poskrbi, da je slednje vidno in da vsak prebere zadnje izkušnje predhodnega gosta,
- najemodajalcu avtomatsko generira predloge za izboljšanje prihodnje izkušnje gosta (in izboljšanje njihove ocene) s pametnimi nasveti ⇒ na osnovi ankete Airbnb-jev sistem sam poda predloge na osnovi analize kritik gostov.
Anketa o prihodu v stanovanje
Airbnb vedno vpraša kako je gost vstopil v nastanitev ob svojem prihodu in ponudi najbolj pogoste odgovore, kot so:
- najemodajalec me je sprejel osebno,
- vstopil sem s pomočjo pametne ključavnice (in mobilne aplikacije),
- vstopil sem s pomočjo PIN številčnice (odklenil vrata s PIN kodo),
- ključ sem dobil iz trezorja ključev,
- nastanitev ima recepcijo, vratarja ali osebje, ki mi je pomagalo ob prihodu
Seveda se tudi mi strinjamo, da ni bolj avtentične dobrodošlice kot če gosta pričaka lastnik stanovanja ter mu zaželi iskreno dobrodošlico ter ga seznani s stanovanjem ter »domačimi« priporočili. Toda, če slednje ni mogoče bo najboljša alternativa za to prav pametna ključavnica s PIN kodo.