Hotelska kljuka, ki omogoča mobilni dostop ali keyless odpiranje brez ključa in njena uporaba v hotelih narašča tako v segmentu večjih hotelskih verig kot v segmentu manjših neodvisnih hotelov. Delno je to posledica tega, da se večina starih kljuk, ki delujejo na magnetne kartice bliža koncu svoje življenjske dobe in posledično ponavljajočih se težav z vzdrževanjem, hoteli iščejo nadomestne možnosti v novih tehnologijah.
Nič ni bolj motečega kot to, da ko pridete do svoje sobe v hotelu in jo želite odpreti s magnetno kartico za odpiranje vrat, hotelska kljuka pa utripa rdeče namesto zeleno, kar bi pomenilo, da so se vrata uspešno odklenila. Posledično se lahko znova sprehodite nazaj do recepcije, da vam dajo novo kartico. Skoraj še slabše od nedelujoče magnetne kartice pa je to, da za odpiranje sobe dobite tako velik ključ od vrat, da bi morali imeti poleg še nosilno torbico za njegovo nošenje. Zato se vedno več hotelirjev odloča za to, da ponudijo svojim gostom mobilni dostop brez uporabe ključa z brezstičnimi sistemi ali z uporabo mobilnih tehnologij.
Hotelska kljuka in dostop brez ključa na primeru Hilton
Ideja o hotelski sobi brez ključa je privlačna tako za goste kot za hotelirje. Z vidika hotela, možnost, ki jo ponuja mobilna aplikacija, da gost zaobide postopek prijave na recepciji in s tem neposredno dostopa do hotelske sobe, zagotavlja več udobja za gosta in izboljša njihovo zadovoljstvo.
Hotelska kljuka brez ključa se sliši kot nekaj iz znanstvenega filma, vendar ni daleč od njene vsesplošne uporabe. Veriga hotelov Hilton je že pred časom začela v določenih svojih hotelih preizkušati to možnost.
Hilton Worldwide uporablja »Digital key« – digitalni ključ, funkcijo aplikacije Hilton HHonors, ki članom programa zvestobe zagotavlja večji nadzor nad njihovo celotno potovalno izkušnjo. SALTO XS4 vrhunska hotelska kljuka, hotelom Hilton omogoča, da v svoje hotele po vsem svetu vključijo tehnologijo, ki temelji na pametnih telefonih, in tako zagotavlja odlično izkušnjo za goste. Digital Key vračajočim se gostom omogoča, da neposredno prek aplikacije Hilton HHonors na svojih pametnih telefonih obidejo recepcijo hotela in dostopajo do svojih sob ali do katerega koli drugega dela hotela, do katerega potrebujete dostopni ključ.
Salto mobilna aplikacija JustIN mobile
Rešitve in izdelki za nadzor dostopa podjetja Salto se osredotočajo na preprostost in učinkovitost ter uvajajo brezžično tehnologijo in mobilni dostop z resničnimi dolgoročnimi prednostmi za hotelirje. Eden od vidikov, ki razlikuje SALTO dostopno platformo, je sposobnost kombiniranja in vključevanja v druge sisteme upravljanja in s tem povečanje učinkovitosti na vodstveni ravni in optimizacija varnosti.
Gostje na svoj pametni telefon prenesejo mobilno aplikacijo JustIN mobile, ki deluje kot ključ, ki odpira hotelsko ključavnico. Ta digitalni ključ omogoča gostom priročen in varen način dostopa do sobe, saj se hotelska kljuka odklepa s pomočjo pametnega telefona.
In res, kdo si ne bi želel bolj enostavne prijave. Po prihodu v hotel, iti naravnost v svojo sobo, odložiti prtljago, se stuširati in zadihati, zveni veliko bolj privlačno kot čakanje v vrsti v preddverju.
Kakšna je hotelska kljuka prihodnosti – dostop v oblaku
Prihodnost tehnologije elektronske hotelske kljuke je sposobnost izboljšanja izkušnje gostov in učinkovitejše hotelsko poslovanje. Sistemi v hotelu so medsebojno odvisni. Gostje morajo imeti mobilni dostop do več kot le sobe, pa naj bo to dvigalo do njihove sobe, wellness centra ali parkirišča. Sistem hotelske sobe, v katerega spadajo hotelska kljuka, luči, klimatska naprava…, bi morali biti v uporabi tik pred in med bivanjem gosta. Ta sistem je mogoče upravljati z intuitivno elektronsko rešitvijo za nadzor dostopa in če je to pravilno izvedeno, koristi tako gostu kot hotelu.
Tehnologija v samih ključavnicah se razvija. Komunikacijski moduli omogočajo hotelom, da izboljšajo čas odpiranja vrat, ko gostje uporabljajo mobilni ključ, in se integrirajo s pametnimi napravami v sobi, kot so televizorji in termostati.
Hotelirji in ponudniki se zavedajo tudi številnih prednosti tehnologije upravljanja dostopa v oblaku. Platforma za varnostni dostop v oblaku se nenehno in nenehno posodablja, z zmožnostjo rednega posodabljanja programske opreme, ki obravnava novoodkrite grožnje in ranljivosti, kar povečuje varnost brez dodatnih stroškov za hotelirje.
Sistemi v oblaku odpravljajo tudi potrebo po dragih in prostorsko obsežnih strežnikih, kar prihrani znaten čas in stroške za hotelirje, saj vsako vzdrževanje sistema izvaja ponudnik sistema na daljavo.
Kaj če izgubimo ali nam ukradejo telefon?
Zamisel o uporabi pametnega telefona, katerega ga lahko izgubimo ali nam ga ukradejo, bi se morda komu zdela v primeru uporabe za odpiranje hotelskih vrat, tvegana, vendar večina teh naprav za mobilni dostop zahteva biometrijo (digitalne podatke kot sta vaš prstni odtis ali obraz). Kljub temu pa morajo hoteli zagotoviti, da tehnologija brez ključa, vključuje ustrezno varnost in upošteva varnostne smernice, kot je tudi uporaba 128-bitnega šifriranja AES in SSL. Pri upravljanju hotelov mobilni dostop izboljšuje tudi učinkovitost, saj zaposlenim ni treba nadomestiti izgubljenega fizičnega ključa, ker je le ta nameščen v telefonu gosta. Tako lahko z dostopom, ki ga za odpiranje zahteva hotelska kljuka, upravljajo elektronsko.
Zato je pomembno z vidika varnosti, da so na voljo takojšnje posodobitve digitalnih ključev ali odpovedi digitalnih ključev, če gost ne sme več imeti dostopa do sobe in ga tako v primeru zlorabe digitalnega ključa posledično hotelska kljuka zavrne.
Mobilni dostop omogoča prihranek časa za goste ter izboljšanje učinkovitosti in zmanjšanje stroškov za hotele
Številni tehnološko podkovani potrošniki dan danes pričakujejo rešitve, ki jih mobilna tehnologija omogoča.
Glede na njeno implementacijo je tehnologija mobilnih ključev lahko prihranek časa za stranke, ki še posebej cenijo, da lahko preskočijo recepcijo in gredo neposredno v dodeljeno sobo in s tem gostu zagotavljajo več udobja in izboljšajo njegovo zadovoljstvo.
Dobro poslovanje hotela je v teh časih namreč močno odvisno od sposobnosti hotela, da se hitro prilagodi in usmeri svoje poslovanje v skladu s trenutnimi potrebami gosta in okolice., zato si vedno bolj prizadevajo spodbuditi zvestobo gostov in neposredne rezervacije ter izboljšati učinkovitost, tako da lahko osebje porabi več časa za ponujanje drugih premium storitev za goste.
Za več informacij nas kontaktirajte